В рамках Проекту «Покращення реабілітаційних послуг у системі охорони здоров’я», що фінансується агентством США з міжнародного розвитку USAID та імплементується Momentum Wheels for Humanity (MWH) проведено консультаційну зустріч із науково-педагогічними працівниками кафедри медичної реабілітації та кафедри фізичної терапії, ерготерапії та фізичного виховання Тернопільського національного медичного університету імені І.Я. Горбачевського. Під час консультаційної зустрічі обговорили результати проведених тренінгів "Основи фізичної терапії в неврології" та «Оцінювання клінічної практики для фізичних терапевтів базового рівня». Колеги відзначили високий рівень організації навчання, актуальність, чітке структурування інформації, логічні, зрозумілі та цікаві методи презентування матеріалу. Зазначено, що фізичні терапевти – супервізори висловлювали прохання про продовження подібних циклів навчання, так як вони містять велику теоретичну та особливо - практичну цінність. Також було обговорено питання змісту дисциплін дотичних до клінічного навчання згідно вимог стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 22 Охорона здоров’я, спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія. Узгоджено наступні кроки з імплементації практичної складової підготовки фізичних терапевтів у навчальний процес.


Спільне засідання кафедри медичної реабілітації, декана медичного факультету проф. Лихацького П.Г., заступника декана доц. Сопель О.М. та здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія відбулось 22.06.2023 року. Були заслухані звіти усіх магістрантів стосовно стану виконання кваліфікаційних робіт, обговорено питання дизайнів дослідження, матеріалів та методів, оцінено актуальність вибраних тем. Особлива увага приділена оприлюдненню результатів робіт в наукових журналах та наголошено на дотриманні принципів академічної доброчесності. Надані рекомендації здобувачам стосовно окремих елементів кваліфікаційних робіт. Усі магістранти дотримуються планів виконання кваліфікаційних робіт, активно комунікують зі своїми науковими керівниками. Відмічено високий рівень наукової складової робіт та їх суттєве практичне значення. Загалом стан виконання кваліфікаційних робіт здобувачами оцінено як добрий.